piątek, 3 kwietnia 2015

Marzenia!

Witam.

Przetrwałam dzisiejszy dzień! Zaczął się niezbyt ciekawie, gdyż kompletnie się nie wyspałam. To dziwne, ale mam problem z zasypianiem. Po drugie męczą mnie nocne koszmary. Akurat dzisiejszego nie pamiętam, ale wiem, że był.

Ostatnio tak jakoś wpadła mi do głowy ta piosenka:


Ogólnie gustuję w innej muzyce, a że Jason Walker naprawdę trafia do mojego serca. Uwielbiam wszystkie jego piosenki . To teraz przejdę do głównego wątku tego wpisu. Mam nadzieję, że będzie on w jakimś stopniu alternatywą dla wielu z Was.

Mamy marzenia. Z całego serca pragniemy je spełnić... Więc dlaczego tak rzadko to robimy?

"Nie mam warunków..."
"A co jeśli się nie uda...?"
"Będzie ciężko..."
"Nie warto..."

NIE MYŚL TAK. TROCHĘ OPTYMIZMU NIGDY NIE ZASZKODZI!

Kiedyś, jak byłam małą dziewczynką marzyłam o ... zostaniu astronautką. W wieku bodajże lat siedmiu znałam wszystkie planety i ich odległość między sobą. Potrafiłam wskazać różne rzeczy na niebie, o których teraz nie mam pojęcia. To było cudowne. Kiedy dziś o tym myślę, to na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Na pewno każdy ma takie dziecięce marzenia.

Większość ludzi uważa, że nie ma marzeń,bo są a to pesymistami, a to realistami. Ale czy to coś zmienia? Dla mnie to trochę zabawne. Ja osobiście nie mogę powiedzieć, że jestem pesymistką, realistką, czy optymistką. W każdym przypadku musiałabym skłamać. Każda sytuacja w codziennym życiu wymaga innego toku myślenia... Czy wy tak nie uważacie?

Odeszłam trochę od tematu. Wiem z własnego doświadczenia, że trudno osiągnąć upragniony cel, jaki by nie był. Ale czy nie mamy satysfakcji, kiedy osiągamy sukces po ciężkiej harówce? Nie warto myśleć, co powiedzą inni. Przecież inni za Ciebie życia nie przeżyją! Chcieć to móc. Życzę wam solidnego bodźca do spełniania marzeń, bo uwierzcie warto ;) Żeby za kilkanaście, jak nie więcej lat nie żałować.

Na koniec jeszcze jedna piosenka:


Pozdrawiam
Zaczarowana

10 komentarzy:

  1. naprawdę świetny blog, aż musiałam zaobserwować, żeby nigdzie mi nie uciekł haha. liczę na rewanż z twojej strony <3

    http://irresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki świetny blog! Wygląda mega profesjonalnie i dziewczęco ! Obserwuje i zapraszam również do siebie
    http://in-makeup-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. negatywne myślenie nie prowadzi do niczego dobrego, wiem coś o tym ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och tak, tylko jakoś tak ciężko się wyplątać z tych negatywnych myśli. Bo łatwiej być pesymistą niż optymistą, a przecież zazwyczaj idziemy na łatwiznę.
    A że marzenia się spełniają to się zgadzam, czasem tylko trwa to na tyle długo, że dochodzi do całkowitego przeformułowania marzenia i dochodzimy do wniosku, że to czego chcieliśmy rok, dwa lata temu to totalny absurd. No i czasem wręcz cieszymy się, że nam nie wyszło.
    Ja w dzieciństwie chciałam być weterynarzem bo kocham zwierzęta. Zamiast bajek oglądałam programy na Animal Planet lub innym Discovery. A teraz to mi się śmiać chce z tego pomysłu, przede wszystkim dlatego, że mdleję na widok igły. Teraz mam inny cel, inne marzenie, bardziej realne odzwierciedlające moje predyspozycje i to czego najbardziej chce. No i chyba o to chodzi w marzeniach, że często sami nie wiemy czego dokładnie chcemy. Dopiero kiedy uda nam się dojrzeć do realnych dojrzałych marzeń wtedy możemy przystąpić do ich realizacji.

    Pozdrawiam, http://trzebazasnac.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój post :) Na moim blogu również znajdziesz post o marzeniach :)
    http://inneajednaktakiesame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię do LBA :)
    InneAjednakTakieSame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny post! Piosenki cudowne :D
    Zapraszam do mnie :) Zaczynam dopiero :)
    http://bylsobiepewnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń